Home
/
O nas

Miło Panią poznać!

NEOcjacje™ - do usług Waszego biznesu!

Jakie ma Pan pytania na temat NEOcjacji™?

Zapraszamy Cię do świata NEOcjacji™

Cieszymy się, że zainteresowała Pana idea NEOcjacji™

Kim jesteśmy i co sprzedajemy?

Jesteśmy firmą oferującą wdrożenia NEOcjacji™ do firm. Używamy w tym celu odpowiednich narzędzi diagnostycznych, edukacyjnych i konsultingowych. Sprzedajemy więc kapitał intelektualny NEOcjacji™, który inwestujesz w rozwój swojej organizacji. Przynosi ona wielokrotny ROI, praktycznie z każdego procesu biznesowego, bo w każdym z nich używasz komunikacji. Od Ciebie zależy, czy będzie to Komunikacja profitowa™.
Porozmawiaj z nami, jak wdrożyć NEOcjacje™ w Twojej firmie ⟶

Sukces każdej transformacji zależy od języka, jakiego używa. Jeśli chcesz zmienić rzeczywistość, musisz zmienić sposób prowadzenia rozmowy z tymi, którzy ją współtworzą.

Nasza historia w liczbach:

Ponad 20 lat pracy
z tradycyjnymi negocjacjami
Ponad 200 pracowników, współpracowników i konsultantów wspomagających przez te lata proces, który zaowocował powstaniem NEOcjacji™
Kilkuset Klientów -
ne[g}ocjacyjna praca na ich rzecz
Setki, jeśli nie tysiące
popełnionych błędów, czyli stopni do sukcesów
Setki, a właściwie tysiące
sukcesów, czyli sensu, jaki ta praca przynosi
Parę tysięcy menedżerów,
którzy przeszli przez edukację negocjacyjną i NEOcjacyjną™
Kilkaset ne[g]ocjacyjnych projektów,których wartość to wiele miliardów złotych
Ponad 11 000 godzin pracy
nad doskonaleniem teorii i praktyki NEOcjacji™

Komu pomagamy poprzez NEOcjacje™?

Tobie, czyli człowiekowi, bo to człowiek robi biznes.

Pomagamy właśnie Tobie, bez względu na to, czy pracujesz w korporacji, czy średniej wielkości firmie lokalnej, czy jesteś przedsiębiorcą prowadzącym/ą działalność gospodarczą, który/a musi umieć dogadywać się z wieloma osobami w przeróżnych branżach.
Porozmawiajmy o NEOcjacjach™ ⟶
Pomagamy też Twojemu zespołowi, bo to dzięki Waszej dobrej współpracy organizacja może się rozwijać. Wspomagamy procesy prowadzenia dialogu z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi.

Pomagamy w związku z tym Waszym firmom, by były zarządzane poprzez efektywną, profitową komunikację i mogły zawierać oraz realizować zyskowne porozumienia.

Nie tkwij w tradycyjnych negocjacjach, sięgnij po narzędzia XXI wieku, czyli NEOcjacje™.
Porozmawiajmy o NEOcjacjach™ ⟶

Praca, która stała się misją

Czego uczy ponad 20 lat pracy z tradycyjnymi negocjacjami? Oto 9 najważniejszych lekcji, których ciężar gatunkowy posłużył do powstania NEOcjacji™:
6
Wchodząc w negocjacje w ich tradycyjnym wydaniu ludzie koncentrują się na swoich celach i wyłącznie to ich interesuje, a ów egoizm przesłania im cały obraz.
1
Wielu osobom tradycyjne negocjacje dają przyzwolenie na zachowania, które odbiegają od przyjętych standardów etycznych zachowań.
7
Większość przygotowań do tradycyjnych negocjacji, to budowanie sztywnych scenariuszów, które i tak się nie sprawdzają, co powoduje improwizację.
2
W większości rozmów o duże stawki w tradycyjnych negocjacjach liczy się wyłącznie „tu i teraz”, mało kto dba o przyszłość relacji.
8
W tradycyjnych negocjacjach własna oferta stanowi punkt, którego się broni, jak niepodległości, do czasu, kiedy brak zgody doprowadza do zgniłych kompromisów.
3
Tradycyjne negocjacje zakładają, że jest to gra o sumie zerowej, dlatego ustępstwa są albo pozorne, albo stają się plamami na honorze.
9
Tradycyjne negocjacje nie nadają się do stosowania wewnątrz firmy, bo przecież relacje pracownicze to również proces zarabiania (lub tracenia) pieniędzy.
4
Pełnomocnicy negocjacyjni (np. prawnicy) w tradycyjnych negocjacjach prowadzą własną politykę zarządzania ryzykiem, co często powoduje straty.
10
Tradycyjne negocjacje to teatr, w którym nieautentyczność postaw powoduje (w zależności od ekspozycji siły) eskalację, brak tworzenia wartości, szacunku, czy impas.
5
Tradycyjne negocjacje to prowadzenie wojny, nawet retoryka na to wskazuje, kto wygra, kto przegra, kto jest przeciwnikiem, ile można „wyszarpać” od drugiej strony.
Wszystkie te punkty i wiele innych, które nazwaliśmy „negocjacyjnym G” udowadniają, że ten model najczęściej jest szkodliwy. Dlatego konieczne było zbudowanie takich narzędzi, które ułożą innowacyjny i bardzo skuteczny proces komunikacji biznesowej na miarę wyzwań XXI wieku. Tym samym stworzenie i wdrażanie NEOcjacji™ stało się naszą misją.

Praca, która stała się misją

Czego uczy ponad 20 lat pracy z tradycyjnymi negocjacjami? Oto 9 najważniejszych lekcji, których ciężar gatunkowy posłużył do powstania NEOcjacji™:
1
Wielu osobom tradycyjne negocjacje dają przyzwolenie na zachowania, które odbiegają od przyjętych standardów etycznych zachowań.
2
W większości rozmów o duże stawki w tradycyjnych negocjacjach liczy się wyłącznie „tu i teraz”, mało kto dba o przyszłość relacji.
3
Tradycyjne negocjacje zakładają, że jest to gra o sumie zerowej, dlatego ustępstwa są albo pozorne, albo stają się plamami na honorze.
4
Pełnomocnicy negocjacyjni (np. prawnicy) w tradycyjnych negocjacjach prowadzą własną politykę zarządzania ryzykiem, co często powoduje straty.
5
Tradycyjne negocjacje to prowadzenie wojny, nawet retoryka na to wskazuje, kto wygra, kto przegra, kto jest przeciwnikiem, ile można „wyszarpać” od drugiej strony.
6
Wchodząc w negocjacje w ich tradycyjnym wydaniu ludzie koncentrują się na swoich celach i wyłącznie to ich interesuje, a ów egoizm przesłania im cały obraz.
7
Większość przygotowań do tradycyjnych negocjacji, to budowanie sztywnych scenariuszów, które i tak się nie sprawdzają, co powoduje improwizację.
8
W tradycyjnych negocjacjach własna oferta stanowi punkt, którego się broni, jak niepodległości, do czasu, kiedy brak zgody doprowadza do zgniłych kompromisów.
9
Tradycyjne negocjacje nie nadają się do stosowania wewnątrz firmy, bo przecież relacje pracownicze to również proces zarabiania (lub tracenia) pieniędzy.
10
Tradycyjne negocjacje to teatr, w którym nieautentyczność postaw powoduje (w zależności od ekspozycji siły) eskalację, brak tworzenia wartości, szacunku, czy impas.
Wszystkie te punkty i wiele innych, które nazwaliśmy „negocjacyjnym G” udowadniają, że ten model najczęściej jest szkodliwy. Dlatego konieczne było zbudowanie takich narzędzi, które ułożą innowacyjny i bardzo skuteczny proces komunikacji biznesowej na miarę wyzwań XXI wieku. Tym samym stworzenie i wdrażanie NEOcjacji™ stało się naszą misją.
DLACZEGO WARTO PRACOWAĆ Z NAMI?

Zdobądź pełne wsparcie dla swojego biznesu w okresie wyzwań XXI wieku

Nasze know-how i metodyka daje super ROI

Jeśli już na coś wydajesz pieniądze, to chcesz, żeby była to inwestycja z dobrym ROI? W takim razie NEOcjacje™ są strzałem w dziesiątkę! W jednym miejscu dostajesz wszystko, czego potrzebujecie Ty i Twoi współpracownicy, by umieć się dogadywać z prawie każdym, w prawie każdej sytuacji, co czyni Twój biznes wysoce konkurencyjnym.

Lata doświadczeń w diagnozowaniu, konsultingu i edukacji

Myślisz: „czyli kolejna firma, co szkoli i doradza?!” NIE. Nie należymy do grona tych, którzy nie mając pomysłu na siebie stają się szkoleniowcami czy doradcami, żeby przeżyć. Od ponad dwóch dekad lat zajmujemy się dziedziną negocjacji, dzięki czemu powstały NEOcjacje™, czyli jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie. To oznacza, że jesteś najlepszych rękach w tym zakresie.

Najwyższy poziom zaangażowania i przygotowania

Skoro naszą misją było i jest stworzenie dopasowanego do wyzwań XXI wieku systemu zawierania i realizowania profitowych porozumień, Twoje wyniki dzięki NEOcjacjom™ to dla nas wyznacznik sukcesu. Jesteśmy i będziemy przygotowani na to, by nasza usługa odpowiedziała na wszelkie wyzwania, z którymi się mierzycie, w dziedzinie Komunikacji profitowej™.

Skuteczne wdrożenie

Zmiana boli? Oczywiście, że wolimy to, co znamy, nawet jeśli to nie jest stan optymalny. Niestety, nasza rzeczywistość zmusza nas teraz do dostosowywania się do nowych okoliczności i właśnie dlatego NEOcjacje™ są dla Was idealnym narzędziem pracy. Nie jest inaczej ze sposobem ich wdrożenia. Już od pierwszych dni poznawania procesu będziecie cieszyć się wzrostami!

Co mówią o NEOcjacjach™ nasi klienci?

"
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce iaculis eget magna condimentum cursus. Nulla sit amet feugiat lorem. Ut non augue maximus, efficitur diam eget, ultricies urna. Ut vulputate non arcu eget efficitur.
Adam Kowalski
Dyrektor działu sprzedaży Super Pepsi Cola
"
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce iaculis eget magna condimentum cursus. Nulla sit amet feugiat lorem. Ut non augue maximus, efficitur diam eget, ultricies urna. Ut vulputate non arcu eget efficitur.
Adam Kowalski
Dyrektor działu sprzedaży Super Pepsi Cola

Przejdź z nami z nego do NEO i ciesz się profitowymi porozumieniami, dzięki którym Wasza firma rozwija się, a Wam pracuje się efektywniej i przyjemniej!

Porozmawiajmy o NEOcjacjach™ ⟶

Nasz zespół

  • Justyna Grabkowska

    Prezes Zarządu, Ne(g)ocjatorka
  • Patrycja Chojnacka

    Client Success Director, NEOcjatorka™
  • Igor Tyrcz

    Architekt Doświadczeń Cyfrowych Klienta
  • Kamila Zaremba

    Koordynatorka Projektów NEO
Marka NEOcjacje™ należy do:
BRING NEO P.S.A.
ul. Puławska 23/25/16
02–515 Warszawa
NIP: 5213944561
© 2023 NEOcjacje™, All Rights Reserved.
Polityka prywatności
graduation-hatcamera-videocalendar-fullchart-barsclocklinkcrossmenumenu-circlelayers