NEOcjacje

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc a quam urna. Nullam tincidunt feugiat velit. Sed id orci ac dui luctus rutrum.

Negocjacje z klientem zewnętrzym

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc a quam urna. Nullam tincidunt feugiat velit. Sed id orci ac dui luctus rutrum.

Ustalenia z klientem wewęntrznym

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc a quam urna. Nullam tincidunt feugiat velit. Sed id orci ac dui luctus rutrum.

Komunikacja z samym/samą sobą

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc a quam urna. Nullam tincidunt feugiat velit. Sed id orci ac dui luctus rutrum.
Oto rozwiązanie:

NEOcjacje™ - innowacyjny system komunikacji w biznesie budujący zysk

Na podstawie prawie 25 lat doświadczeń w pracy z tradycyjnymi negocjacjami, komunikacją wewnętrzną i samodoskonaleniem, stworzyliśmy NEOcjacje™. Czym są? Sposobem na zawieranie profitowych porozumień, dzięki czemu pokonujesz biznesowe problemy.
NEOcjacje™ łączą 3 dotąd rozłączne światy - negocjacji, prowadzenia ustaleń wewnątrz firmy i samoświadomości. Nie robią jednak tego bezrefleksyjnie. NEOcjacje™ w sposób innowacyjny, oparty na wynikach badań, praktyce biznesu XXI wieku, dokonaniach technologicznych, wiedzy o mózgu i procesach biologicznych człowieka integrują te sfery dając system komunikowania się w biznesie, jakiego potrzebujesz.

Negocjacje z
klientem zewnętrzym

Z tradycyjnych negocjacji wyrzuciliśmy całe to niechciane „G”, czyli przekonanie, że żeby zarobić, trzeba kręcić, kłamać, manipulować, ciągnąć wyłącznie do siebie, stosując retorykę wojenną. Dodaliśmy natomiast narzędzia NEOcjacyjne™ w handlu z klientami, które rzeczywiście działają w dzisiejszym świecie.

Ustalenia z klientem
wewęntrznym

Z komunikacji wewnętrznej organizacji wyrzuciliśmy przekonanie, że rozmowy między pracownikami to towarzyskie pogaduszki lub rozmowy organizacyjno- techniczne. Dodaliśmy natomiast NEOcjacyjne™ narzędzia budowania profitu z wewnętrznej współpracy, każdego spotkania czy rozmowy o biznesie.

Komunikacja z
samym/samą sobą

Z samodoskonalenia wyrzuciliśmy stereotyp, że wystarczy nauczyć się procedur biznesowych, a psychika i osobowość jakoś się dostosują. Dodaliśmy natomiast NEUROcjacje™, czyli bazowanie na neuroróżnorodności, świadomości indywidualnych potencjałów i własnej historii w komunikacji z samym/samą sobą i innymi.

NEOcjacje

Negocjacje z klientem
zewnętrzym

Komunikacja z
samym/samą sobą

Ustalenia z klientem
wewęntrznym

Komunikacja z
samym/samą sobą

Ustalenia z klientem
wewęntrznym

Negocjacje z klientem
zewnętrzym